Direktlänk till inlägg 22 maj 2018

Kinesisk Akupunktur och hälsa kurser i Södertälje

Av Benjamin Kong - 22 maj 2018 20:15


Om du inte är nöjd med din hälsa, nu har du förmodligen hittat någon som riktigt kan hjälpa dig.

Välkommen att besöka min hemsida, det finns mer information där:    

http://www.akupunkturbk.se

Jag heter Benjamin Kong och kommer från Kina. Efter fem års medicinsk utbildning i Nanjing erhöll jag kandidatexamen 1991. 2006 kom jag till Sverige.

Jag fick utbildning i både traditionell kinesisk medicin och västerländsk medicin i universitet, och har lärt från olika toppen akupunktör i världen. Jag har utvecklat egen effektiva metoden och har hjälpt många som inte fått bra hjälp inom den vanliga sjukvården. Oftast känner man förbättring av sina värkbesvär direkt. De flesta kan märka förbättring inom 2 behandlingar, men fler behandlingar rekommenteras för att få bättre behandlingsresultat.


Här har jag samlat de vanligaste frågorna med tillhörande svar.


Ord behandlingspris: 400 kr   

Rabattpris: 2 behandlingar 700 kr med förskottsbetalning.

  

Man får fråga eller bokatid här läsa vanliga frågor och svar här


 

 
 
Miaannorlunda

Miaannorlunda

22 september 2015 02:21

Hej! Jag heter Mia och är en 44-årig två barns mamma och fru. Vi bor på landet på en gård. Min blogg handlar om familjen, ridning, våra hundar, promenader, hästar, stickning, smycke, göra handverk, scrapbooking och min vardag m.m

Här i denna blogg ska jag berätta om min vardag om mina svårigheter med diganoser m.m Vad jag gör på fritiden m.m Den ska också handar om min familj m.m



/ E-mail: mia2@home.se




Jag skulle beskriva mig själv som pratsam, kreativ, rastlös och med en humor som få förstår sig på. Jag älskar att uttrycka mig kreativt, såsom måla fota, sjunga och skriva. Annars tycker jag om att lyssna på musik, hänga med sköna människor, plöja mig igenom tv-serier, dricka kaffe, äta sötsaker och en massa annat.
Här på bloggen skriver jag om in vardag och om psykisk ohälsa, och jag gör mitt bästa för att peppa, hjälpa och inspirera andra. Jag hoppas du finner detta intressant och fortsätter läsa.

Kontakt: mia2@home.se

http://miaannorlunda.bloggplatsen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Benjamin Kong - 8 december 2017 10:30

Choosing the meridians and points for the treatment of pain (Prerequisites are base basic knowledge of meridians or course B) This course is aimed at well-trained acupuncturist who want to learn methods to choose meridians and points to treat pain ...

Av Benjamin Kong - 8 december 2017 10:30

Afasi 1 xiang ren dai jie jie zhen fa 2 lian quan jie jie fa   Akne 1 Da zhui ci 2 xiao dui ci xue 3 li wei   Allergisk rinit (snuva) Kan behandlas med akupunktur via Yin Tang punkterna, redan en behandling kan ge bra effekt. För att ...

Av Benjamin Kong - 13 november 2017 19:40


 

Av Benjamin Kong - 13 november 2017 19:38


 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards